onsdag den 24. april 2013

Et outfit // 24 april 2013


T-shirt - Selected Femme // Skirt - VILA // Necklace - H&M // Sunglasses - Rayban // Rings, black - Pilgrim // Ring - Spinning // Shoes - New Balance

SÅ, nu synes jeg det var på tide med et lille outfit post her på bloggen. Det er ikke det der er mest af her på bloggen, men vil prøve at blive bedre til at huske det!
Her i lockout perioden har jeg kun matematik, så jeg er ikke helt lockoutet.... Men jeg begynder at blive rigtig træt af ikke at lave en skid, og især nu når eksamerne nærmer sig.
Men idag er solen fremme og jeg havde lyst til at tage noget tøj på som gav mig en rigtig sommer fornemmelse. Så endte i overstående sæt. Nederdelen kan man på en måde godt sige er ny, for jeg har købt den for næsten 3 år siden, men jeg har bare aldrig brugt den. Men den er i et rigtig lækkert materiale og så elsker jeg dens snake-print. Synes den er rigtig fed! T-shirten er også 3 år gammel, men den bruger jeg rigtig meget og er MEGET glad for den!
Håber i får en dejlig dag!
Emma.

English translation: A little outfit post here on the blog. I thought it was time to that. The sun is finally coming and i wanted to have a outfit that reminded me of summer. So I ended up in this!
The skirt is kind of new, but i bought it 3 years ago but i haven't used it yet..... I love the snake-print on it!
Have a nice day!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar