onsdag den 12. juni 2013

Mit bedste hårtip

For noget tid siden fik jeg et tip til håret af min mor, og for noget tid siden tænkte jeg "hm, det kunne jo være man lige skulle prøve det". Det gjorde jeg så, og jeg blev altså helt vild med det! Mit hår bliver mere fyldigt og mine krøller træder lidt mere i karakter.
Nå, men nu til tippet - i stedet for at starte med shampoo og så balsam bagefter, så gør det omvendt. Altså balsam først og shampoo bagefter.
Det lyder måske lidt mærkeligt, men det virker altså! Jeg er i hvert fald rigtig tilfreds, og har gjort det i et par uger nu. Jeg bruger forresten Wella ProSeries Repair Shampoo og Wella ProSeries Frizz Control Balsam, kan varmt anbefale begge, men kig efter dem på tilbud ;-)
Emma

English translation: A couple of weeks ago i got a hair tip from my mother. And then i thought "why shouldn't i try this". So i did and i loved it! My hair has gotten so much more volumen and my curls got more character.
So heres the tip - instead of first using shampoo and then balsam, well reverse. Use balsam first and then shampoo.
This may sound silly, but it works! I'm satisfied and i've done it for a couple of weeks now. Btw i'm using Wella ProSeries Repair Shampoo and Wella ProSeries Frizz Control Conditioner, and i can really recommend these products! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar