onsdag den 11. september 2013

Hello girls. I dag har jeg først fri 15.35, så det bliver en lang dag! De sidste par aftner er blevet brugt i sengen med musikken kørerne i baggrunden. Jeg har læst blogs, en masse blade og så har jeg hørt en masse musik. Jeg elsker at sætte min iPhone på shuffle, for jeg kommer til at høre så mange gamle numre som jeg ellers aldrig rigtig hører.
Jeg har også fået ryddet op på mit værelse og især i mit klædeskab - hold da op, hvordan er det muligt at fylde et kæmpe skab med tøj og stadig have følelsen af ikke at have nok tøj? Haha. Jeg fik dog smidt en masse ud, og tænker lidt at det snart er tid til en smule shopping. Men kun lidt - skal helst ikke ende i endnu et tøj kaos!
Håber i får en god dag!

Hello girls. Today i'm not getting of school before 15.35 so it's a long day today! The last couple of nights have i spent in bed with music, magazines and a lot of blog reading! I love putting my iphone on shuffle so i get to hear some of my old records that i don't hear that often anymore. 
I hope you get a great day!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar