lørdag den 18. januar 2014

Thank god it's weekend

Hej piger - puha hvor er det godt at det er weekend. Synes denne uge har være virkelig hårdt og trættende at komme igennem, så det var en lettelse da jeg vågnede i går morges og vidste at det var fredag. Hele min dag idag har jeg brugt på at lave min matematik aflevering som skal afleveres imorgen. Andengradsfunktioner can bite my ass!

Om en lille times tid skal jeg til fødselsdag hos Nicoline, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til. Så kan jeg få noget andet på hovedet end matematik ;-) Imorgen er det planen at Sara kommer kørerne hele vejen fra Odense, krydser fingre for at der ingen sne er så hun kan komme. Det er så lang tid siden jeg sidst har set hende og jeg savner hende så meget!
Håber i får en dejlig weekend også! I næste uge anbefaler jeg en virkelig lækker hårkur, så husk at kigge forbi - kys

// Hey girls - i'm so glad it's weekend. In about an hour am i going to Nicoline's birthday so this is just a quick check in. 
Have a great weekend - kiss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar