onsdag den 19. februar 2014

cozy night relaxing

Hej piger - jeg beklager at jeg ikke har blogget i noget tid nu, men min computer har været til reparation og min gamle computer bruger en hel dag på at starte op - så blogging har (desværre) ikke stået øverst på listen....
Men nu har jeg fået min computer tilbage, og jeg tænkte derfor at det var på sin plads at jeg lige tjekkede ind. Jeg håber jer der har haft vinterferie har haft en god en, og at dem som har det nu nyder den. Jeg var en af dem der havde det i sidste uge, og det var super dejligt bare at få slappet rigtig af!
Lige nu nyder jeg den ekstra tid jeg har her til morgen da jeg først skal møde kl 10. Derfor ville jeg vise jer mine nye lysestager. Jeg er simpelthen SÅ glad for dem! De er købt på Krusmølle i december til 99 eller noget lignende, og jeg faldt for dem på grund af det virkelig smukke mønster. Det bedste ved dem er at mønsteret bliver meget flottere når der kommer lys i dem - det er simpelthen så smukt!
Nyd jeres onsdag piger! - knus

// Hey girls - i'm sorry i haven't blogged in a while now but my computer has been to a service so i only have had my old one at it's unbelieveable slowwww. Like really.
But i now have gotten my copmuter back so i thought i should check in here with you guys.
Right now i'm enjoying my morning because my school doesn't start until 10am. Love, love, loooove it!
I thought that i would show you my new candlesticks i bought in december. They have the most beautiful pattern and when there come lights in it they become so much more beautiful! I'm so glad i bought them :)
Enjoy your day girls! - hugs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar