tirsdag den 22. april 2014

Jeg elsker forår! Der findes næsten ikke noget bedre end det. Og hvor lækkert vejr har det ikke lige været de sidste par dage? Håber i har haft en dejlig påske, jeg synes virkelig det var dejligt med ferie. Det var rigtig tiltrængt! Og lækkert påskemandag er en helligdag, så bliver ugen en smule kortere (og overskuelig), især når man har helt til 15.35! Da jeg kom hjem stod solen stadig højt på himlen så jeg snuppede mit kamera og gik en hyggelig tur. Fik taget nogle fine billeder, bl.a. dette af trætoppene der rigtig er begyndt at springe ud. Elsker, elsker, elsker det!
Imorgen skal jeg ud og køre samt til teori. At være ude og køre er lige mig, men gud hvor er teori bare kedeligt (!!) - det er virkelig en killer! Håber bare vejret holder ved, så bliver det hele jo lidt nemmere :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar