torsdag den 11. juni 2015

BACK TO BLACK


bukser/asos, bluse/H&M, blazer/today, tørklæde/noa noa, smykker/blandet, taske/ukendt, sko/ukendt

Da jeg tirsdag morgen skulle op og trække emne til min samfundsfags eksamen, havde jeg ovenstående outfit på. Sort med sort er altid godt, ikke sandt? ;) Jeg ville gerne bryde det sorte, og valgte derfor at tilsætte mit fine tørklæde fra Noa Noa. Det er ældgammelt, men jeg synes faktisk at det er rigtig fedt. Desværre kan man ikke se min nye blazer så godt, men den har vandfald effekt og er super fin. Den er lidt tyk i stoffet, så tænker at jeg vil bruge den som sommerjakke til de kølige dage. Hav en god dag!

2 kommentarer:

  1. Held og lykke med eksamen! :) Så lækkert ur altså! Hvor er det fra?
    Knus
    www.byhauken.dk

    SvarSlet
  2. Tusind tak Marie-Louise! Mit ur er et orginalt Meincke ur, som desværre er gået konkurs, og derfor ikke kan købes mere :/

    SvarSlet