fredag den 1. marts 2013

New cover // Caseapp


Jeg har endelig fået mig et helt vildt fantastisk og personligt cover! Jeg har haft et samarbejde med Caseapp og har derfor fået noget rabat. Jeg er så glad for det, synes det er vildt flot!

Hvis i har iPhone og gerne vil have et personligt cover så synes jeg helt klart at du skal tjekke Caseapp ud! Det er vildt smart og super nemt. Du kan lave et cover til din iPhone 4/4s eller iPhone 5. Når man laver et cover kan man se det i en 3D udgave. Det synes jeg er rigtig smart, for så kan man se hvordan det kommer til at se ud. Du kan selv uploade et billed, og du kan tilføje tekst, vælge baggrund og så kan du også vælge hvilken farve siderne på coveret skal være. Det synes jeg er vildt smart, og det var også en af grundene til at jeg valgte at lave mit cover hos Caseapp! Du kan vælge imellem hvid, sort eller transparent. Jeg kender ikke nogen andre sider hvor man kan det.
Jeg blev virkelig overrasket over hvor hurtigt det var om at komme. Der gik 2 arbejdsdage før det kom så det synes jeg helt klart er endnu et plus!
Så hvis du står og mangler et cover til din iPhone så synes jeg helt klart du skal lave det hos Caseapp!
Du finder Caseapp's hjemmeside lige HER!

Vi skrives - E
(SPONSORERET INDLÆG)

English translation: I've finally made a amazing cover to my iPhone! I've made it at Caseapp and I made a cooperation so I got a little discount. I'm so happy for it, and I think it's so pretty!

If you have an iPhone then you should go and check out Caseapp! It's so smart and easy! And you can make it just the way you want. They make covers for iPhone 4/4s and iPhone 5.
You can find their website right HERE!
(SPONSORS)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar