søndag den 12. maj 2013

on a happy sunday


Kort lille hilsen her fra min side af. Kom hjem fra København i går aftes. Snøft, savner allerede storbyen..... Koncerten var helt fantastisk! Have verdens mest lortede plads, men fik mig sneget ned til Hannah så vi stod 15 meter væk fra scenen. Det var virkelig det vildeste! Igår hyggede vi os bare på med at gå rundt på strøget, fik desværre ikke købt noget videre.....
Men idag står den ellers bare på dansk analyse og synopse skrivning. Ikke lige det jeg havde allermest lyst til, men det skal jo gøres. Idag er det jo mor's dag, så vi startede dagen ud med at spise brunch. Vildt lækkert, og senere skal vi op til min mormor og morfar. Normalt plejer jeg ikke at gøre noget specielt ud af mors dag andet end en sød sms eller lignende. Håber i får en skønno søndag!
Emma.
English translation: A short hello from me. Got home last night from Copenhagen. I already miss the big city..... The concert was great! I had the worst seet ever, but i manage to sneak up front to Hannah, so we stood 15 meters from the stage. It was amazing! Yesterday we just went shopping, i didn't bought that much unfortunately.
Today i have to prepare for my finals. Not what i wanted, but i have to. Today's it's mother's day so we started the day with a lovely brunch. And later we're going to my grandparents. Normally i don't do much beside a cute text or something. Hope you get a good sunday!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar