torsdag den 4. juli 2013

Outfit of the day - new pants

//bukser - vero moda//bluse - by malene birger//solbriller - tiger//ringe - spinning og ravsliper//armbånd - pilgrim//
I går havde jeg overstående outfit på. Jeg var bl.a. ude og spille minigolf hvor jeg lige fik tæsket min mor, hæhæ. Bukserne er helt nye og er købt her på Fanø, og jeg er virkelig glad for dem! Jeg synes de er vildt lækre at have på, men samtidig vildt lækre at se på. Ringen på min pegefinger er også ny herover fra. Min bluse fra malene birger bliver virkelig brugt meget her for tiden, det er nok et af de bedste køb jeg har gjort længe!
Idag skal vi til Sønderho, og senere ud og spise. Imorgen går turen hjem og så har jeg lige en uge hjemme inden vi skal til Berlin og Italien. Krydser fingre for at vejret i Italien er en smule bedre end det vi har nu!
Emma

English translation: Yesterday i had this outfit on. The pants are new and i love them! I think they are so nice and super cool. 
Tomorrow we're going home and then i have a week before i go to Berlin and Italy. I hope the weather in Italy is a lot better than here in Denmark!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar