fredag den 12. juli 2013

sidste dag på Fanø



Selvom det er en uge siden at jeg kom hjem fra Fanø har jeg stadig dette outfit som jeg ikke har vist jer. Det er ikke noget særlig, men det er noget jeg har på ret tit faktisk.... Kjolen er fra HM og den bruger jeg bare SÅ meget. Den kostede kun 79 eller sådan noget, og den er helt klart det værd. Den er desværre udsolgt i vores HM ellers havde jeg købt en ekstra!
Lige siden jeg kom hjem fra Fanø har jeg bare haft så travlt! Derfor den manglende blogging. I søndags fyldte min kusine 6, så der var stor familie fødselsdag. Tirsdag og onsdag har jeg været tidlig oppe for at plukke jordbær for efterfølgende at tjene lidt penge på dem. I går holdte vi fødselsdag for børnehaven så der var der også fart over feltet!
På mandag tager vi til noget tropical halløj i Berlin og er der i et par dage i anledningen af min mormor's 60 års. Efterfølgende er planen at vi kører videre mod Italien, så lækkert kan det kun blive!
Håber i har en fantastisk sommerferie og nyder det lækre sommervejr som vi har været så heldige at få!
Emma

English translation: Even through i came home from Fanø last week i haven't showed you guys this outfit. It's simpel but i love it and i wear it alot.
My week has been very intense and that's why i haven't post anything on here.
Hope you have an amazing vacation and that you are enjoying the weather!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar