tirsdag den 22. oktober 2013

For nogle måned siden faldt jeg over denne fine sag hos asos, men jeg var alt for nærig til at ville gi' omkring 300 kroner for den så jeg lod den være. Da vi kom tættere på sommeren havde jeg stadig ikke glemt den og jeg fantaserede om den og mig i Italien og på stranden. Men jeg var stadig lidt for nærig. Og da jeg så vil glemme alt om den kommer den på tilbud til 90 kroner. Jeg tænker "yes, nu bli'r den min", men wupti, den var udsolgt på nul komma fem. Så langsomme som asos nu kan være tog de den ikke ned og jeg sad i flere måneder i håbet om at de ville få flere tilbage. Uden held. Dog vendte mit held sig for en uge siden da jeg fandt den, men nu til 70 kroner. Jeg skyndte mig at klikke den hjem og fik den sidste! Wuhu, lang kamp siger jeg bare. Jeg modtog den for et par dage siden og har allerede haft den i brug. Synes stoffet er rigtig fint, glæder mig til sommeren kommer igen så jeg kan rende rundt i brune stænger med den!
Hvad synes i om den? Emma

A couple of months ago i found this pretty one at asos but i taught it was a little bit to pricy so i didn't bought it. Then i found it on sale to almost no money and i couldn't resist, so i bought it. I'm glad i did cause i can't wait until next summer so i can wear it on the beach! 
What do you think about the tie dye print?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar