torsdag den 24. oktober 2013

from a happy, happy girl

Hej piger - puha det er godt nok ved at blive koldt udenfor! Denne uge har været nem at komme igennem, røde streger er gud på lectio :-D Jeg har fået mit nye kamera kort så i morgen kommer der indlæg med billeder i lækker, lækker kvalitet! Glæder jeg mig til, og så viser jeg min nye - wait for it - COMPUTER frem. Jepsen, jeg har købt ny computer, men det fortæller jeg mere om i morgen!
Idag tog jeg efter skole til Sønderborg for at lægge nogle blomster hos min bedstefar da det er hans fødselsdag idag. Ellers har jeg bare hygget mig og set lidt lige-gyldigt fjernsyn.
Håber i har haft en god uge! - Emma

Hey girls - it's getting really cold outside now! This week hasn't been that hard getting through but i'm still looking forward to the weekend! Tomorrow i will show you guys my new - wait for it - COMPUTER! And the pictures are going to be so pretty cause i got my new card for the camera, wee :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar