fredag den 7. marts 2014

friday night on my own

Hej piger - er i klar på weekend? Det er jeg i hvert fald - jeg skal nyde min lørdag FULDT ud da jeg skal tilbringe hele min søndag til førstehjælp. Wuhu, det bliver da bare for lækkert (NOT)... Skal heldigvis til det med dejlige Amalie, så helt slemt kan det ikke blive.
I aften danser jeg rundt til høj musik og ligner en tosse. Jeg er alene hos min mormor og morfar inden de kommer hjem lidt senere.  Jeg hygger mig max ud, og det er super dejligt lige at få lidt alene tid uden nogle forstyrelser! :)
Tror jeg vil gå igang med at se noget Awkward på viaplay lige om lidt - til de af jer der ikke kender den serie, se den! You won't regret it.
Smutter igen, ville bare lige sige hej med et dejligt webcam billede hvor jeg har den PERFEKTE knold - det der altid er umuligt at lave når jeg skal i skole, men super nemt at lave når jeg er hjemme...... Kender i det?

// Hey girls - are you ready for the weekend? I am - and I am going to enjoy tomorrow SO much because I'm going to use all of my sunday at a first aid course. Nice, or not.... Lucky I'm going with my friend so it can't be that bad, i hope.
Tonight I'm all alone at my grandparents house until they gets back later, dancing around like a insane person. 
I think I'll be watching some Awkward on viaplay in a minute - if you haven't heard about it you need to see it, like now!
I'm off again, so take care! Btw my bun on this photo is perfect which is impossibly when I'm about to go to school. Do you know that? It's so annoying! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar