tirsdag den 22. juli 2014

new lipstick from the body shop

Hej piger, håber i har haft en god dag! Nu varer det ikke længe før jeg skal forlade Italien for at drage hjem mod Danmark. Øv altså, men jeg kan heldigvis se frem til en tur til Odense med søde Henriette. Glæder mig så meget til at vise hende "the big city", haha :)
Men sidst jeg var i Odense var jeg et smut forbi Rosensgårdcenteret da vejret ikke lige var til en tur på gågaden. Da udsalget jo var, og stadig er i gang, kiggede jeg lige forbi Body Shop for at se om de havde nogle gode tilbud. Jeg er helt vild med deres cremer, men synes ikke lige der var en der bare ventede på at komme med mig hjem. Dog fandt jeg derimod denne fine læbestift. Den er egentlig meget neutral i farven, og derfor er den ikke særlig iøjefaldende. Men den er med en smule glimmer i, og giver derfor læberne en fin glans. Den kostede sølle 50 kroner, hvilket min søde mutti gerne ville sponsorere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar