tirsdag den 1. juli 2014

sale favs #1 - moss copenhagen

1 // 2 // 3 // 4
God formiddag tøser! Nyder i sommerferien? Sommeren bringer som bekendt ikke kun sol og lange dage med sig, men også udsalg. Udsalget har også ramt et af mine yndlings mærker, Moss Copenhagen. Og jeg har her fundet 4 yndlings fra dette, og nr. 3 skal helt sikkert hjem til mig snarest! I kan finde hele deres udsalg lige her.
Jeg vil smutte igen, skal i biografen og senere ud og shoppe. Er der nogen der har set filmen "Lev stærkt"? Håber den er god! - Kram

Forresten, hvad synes i om det nye blogdesign? Jeg er selv super tilfreds med det, selvom jeg synes det er lidt underligt at se sig selv som det første når jeg klikker mig ind på bloggen, haha. 

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker den første t-shirt! Rigtig fed!

    Love from Ida

    http://www.idayndalm.com/

    SvarSlet