søndag den 17. august 2014

new obsession - long cardigans

God aften tøser. Håber i har haft en dejlig weekend, og er klar på en ny uge. Jeg lovede i sidste uge at jeg ville vise jer min nye cardigan i et indlæg for sig selv. Så her er den. Den er fra VILA, og jeg købte den i sommerferien da jeg var i Odense med en veninde. Den kostede 200 kroner, og den kunne også fås i grå og navy- er ret sikker på jeg også skal have fat i den i grå (obsessed I know) Den er vildt lækker og have på, og passer super godt til det kedelige sommervejr vi har lige pt. Dette kan man dog ikke se på billederne, men det er som om at det materiale den er lavet i, indeholder noget glimmer eller noget, da der er lidt glimtende spil i den. Tror at jeg har fundet den på nettet, men er lidt usikker på om det er præcis den samme. Kan se de har den i mange farver derinde, så der er lidt til hver smag. Find den lige her :)

Er stadig høj på den fantastiske koncert jeg var til i går i Mølleparken - L.I.G.A, Ulige Numre og Nik&Jay. Virkelig den fedeste stemning. Har derfor lige vedhæftet en lækker sang med de største drengerøve der er at finde - Nik&Jay, haha. Ses tøser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar