onsdag den 27. august 2014

Til min væg...

... ønsker jeg mig virkelig denne her! Hej tøser, kender i Kortkartellet? De laver bare nogle super lækre plakater, og jeg har længe sukket alt for meget efter dem. Jeg er specielt vild med motivet "Odense". Odense er min by, der hvor jeg hører til. Elsker de følelser jeg får fra byen, og noget af det bedste jeg ved er at komme hjem på besøg. Efter jeg er flyttet til Aabenraa har jeg opdaget hvor stor en del af mig Odense rent faktisk er, og jeg føler nogle gange at jeg mangler en lille del af mig selv. Derfor er jeg så forelsket i denne plakat, og jeg er sikker på den nok skal komme hjem og bo på min væg inden længe. På den måde kan jeg bringe en lille del af Odense ind på mit værelse :)
Udover det så er jeg i det hele taget hel vild med deres plakater, og kunne også godt tænke mig den med "Sønderjylland" og "Fanø", men det må vente til jeg har mere væg plads, haha. I kan finde alle deres plakater lige her - de fås med alverdens fine byer.
Hvad synes i om plakaterne? Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar