søndag den 26. april 2015

GÅ FORÅRET I MØDE MED FINE ITEMS

jakke/esprit HER, slippers/esprit HER, top/modström HER, taske/esprit HER, solbriller/esprit HER, bukser/esprit HER, kjole/custommade HER, sneakers/esprit HER, halskæde/esprit HER, klipklapper/h2o HER, bluse/esprit HER, bukser/weekday HER, buksedragt/esprit HER, sandaler/esprit HER, nederdel/gestuz HER

God formiddag piger. Hvor har det bare været lækkert vejr den sidste uge! Jeg har virkelig nydt det, og jeg har derfor ikke rigtig siddet ved computeren mere end højst nødvendigt. I dag skal jeg til konfirmation i Kolding, og skal afsted om ikke så længe. Men synes ikke i skulle snydes for et lille inspirations indlæg. I og med at foråret er her og sommeren lige om hjørnet, er det en god lejlighed til at shoppe (elsker at man kan bruge årstidernes skift som undskyldning til at shoppe). 

Ovenstående har jeg lavet en lille collage med forskellige items som jeg bestemt ikke ville have noget imod at eje. I kan sikkert godt fornemme at jeg er ret vild med de lyse farver, og jeg er helt tosset med den lyserøde læderjakke fra Esprit. Den ville være så fin henover den lækre pastel lyserøde kjole fra Custommade! Derudover er jeg vil med sandalerne fra H2O. Sidste år lancerede de deres Icon badesandal, og i år har de lanceret dem i sorte også. Tror helt bestemt at jeg bliver nød til at eje dem! Nu vi lige er ved sko, synes jeg at Esprits Birkenstock lignende sandal er helt vild fed. I det hele taget vil jeg sige at Esprit i år har formået at skabe en utrolig lækker og stilet kollektion. I kan se deres lookbook lige her, jeg er særligt vild med deres items under Frisk kaki. Har i en favorit fra collagen? :)

Kan I have en dejlig søndag! 

4 kommentarer:

  1. Uha, det var virkelig mange lækre sager samlet på et sted :D
    Den lyserøde jakke er jo super smuk!!

    http://camillajulie.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også hel tosset med den, den er desværre bare ikke helt SU venlig ;)

      Slet
  2. Virkelig lækre ting, jeg er også meget til lyse ting i disse dage :*

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyse ting er helt klart også super fine!

      Slet