onsdag den 17. februar 2016

FOR THE WALLS

Alle plakater kan findes HER.

Jeg har fået meget mere vægplads efter vi er flyttet, men da jeg ikke havde særlig meget af dette førhen, har jeg ikke særlig mange ting at hænge op. Alle mine tomme vægge er noget jeg godt kunne tænke mig at ændre på, og jeg tænker derfor at jeg vil lave en billede væg alla den ovenover. Det er som sådan ikke særlig svært at finde flotte plakater, særligt ved Just Spotted og The Poster Club er der mange fine plakater, men det løber hurtigt op i dyre summer hvis man skal have en hel væg fyldt ud. Jeg faldt en dag over Desenio som har et hav af flotte plakater, men til utrolig lave priser. Tænkte at jeg lige ville give tippet videre, hvis der nu også var nogle af jer der går i samme indretningstanker som mig ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar