fredag den 19. februar 2016

OPBEVARING AF MAKE UP


Er der noget jeg elsker, så er det orden. Jeg kan godt lide at lave systemer i alt, og jeg er typen der farvekoordinerer mine dvd'er og lignende (wow jeg lyder som en freak). Om morgen har jeg altid travlt, mit ur bliver snoozet et par gange for meget, og jeg ender altid i tøjkrise. Derfor har jeg ikke så meget tid til at lægge make up, og det skal derfor gerne være så nemt som muligt. Jeg opbevarer derfor alt det make-up jeg bruger i hverdagen i 2 krus i plexiglas. På den måde opnår jeg at have et organiseret rod stående fremme, uden det ser uoverskueligt ud. Samtidig opbevarer jeg også ting som smykker, hårnåle, elastikker og vat i plexiglas æsker. Synes selv det er en super fin måde at organisere noget der ellers altid roder ;)

Æsker og krus er fra henholdsvis Søstrene Grene og Bahne

2 kommentarer:

  1. Det er godt nok en lækker blog du har dig - er vild med det enkelte design! :-)
    Kig gerne forbi min - http://linnealafleur.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Linnea! Tusind tak - kigger forbi med det samme <3

      Slet