tirsdag den 22. januar 2013

Min "nye" telefon.


Som jeg tidligere har skrevet, er jeg endelig kommet med på iPhone-bølgen! Og jeg elsker den. Jeg fik den af min far i julegave, men det var ingen hemmelighed da det er mig der fandt den rigtig billigt. Som i kan se er den lyserød og lidt i stykker, men den er købt brugt. Og jeg synes faktisk den er utrolig sød når den er lyserød!
Jeg har endnu ikke et cover til den da jeg synes det er lidt svært at finde et som ser pænt ud til det lyserøde glas, men overvejer at designe mit eget så jeg kan få det lige som jeg vil! :-) E. 

English translation: As i earlier wrote i was now on the iPhone-wave. And i love it! I got it as a christmas present from my dad, but it wasn't much of secret because i was the one who found it on the net really cheep. As you can see it's pink and a little bit broken, but it's bought used. And i actullay think it's really cute when it's pink!
I haven't got a cover for it yet, but it's hard finding one that mach with the pink glass. But i think i will make my own so i can get it just the way i want! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar