onsdag den 23. januar 2013

Noget der glimter.


I sidste måned lovede jeg jer at jeg ville vise jer mine nye sko med glimmer hæle. Og her er de! Jeg er virkelig glad for dem, og jeg fortryder ikke at jeg har købt dem. Jeg har brugt dem så meget som jeg kan, og havde dem selvfølgelig også på nytårsaften! De er rigtig gode at gå i, og jeg får ikke særlig hurtigt ondt i fødderne hvilket jo er et plus da jeg ikke er afhænger af det der jeg-kommer-i-høje-hæle-men-har-dem-kun-på-i-2-minutter. :-) Jeg har købt dem i bilka for omkring 160 kr. Men er ikke sikker på at man kan købe dem mere desværre. E.

English translation: last month i promised to show you my new shoes with glitter, and here they are! I am really happy that i bought them and i have used them as much as i could the last month and of cause i wore them on new years eve! They are really good walking in and my feet dosen't hurt which it a big plus! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar