søndag den 20. januar 2013

New in // By Malene Birger


Som lovet viser jeg jer hermed mine sidste 2 By Malene Birger indkøb fra november. Jeg er helt forelsket i kjolen, og var ikke et sekund i tvivl om at jeg skulle ha' den. Den har et chiffon lag, og ærmerne ser bare så smukke ud når den kommer på! Blusen er jeg også rigtig glad for. Den har lidt flagermuse ærmer, og et bælte til rundt om taljen. Synes at begge ting har nogle finde detaljer. Og så er det i så lækker kvalitet! E.

English translation: As promised i know show you the last 2 things i bought from By Malene Birger. I am so in love with the dress. The sleeves is so beautiful when you wear it and it have a chiffon layer. The shirt am i also really in love with. The sleeves are very wide and has a belt to bind around the waist. I think they both got some very nice details and it's so good quality! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar