tirsdag den 20. august 2013

fireworks at the beach


Den 1. August var det Italien's nationaldag, og så heldig som vi nu var var vi endnu ikke taget hjem. Og pga. det havde campingpladsen det flotteste fyrværkeri jeg nogensinde har set. Jeg blev ved med at tænke "nu kan det ikke bliver smukkere", men det blev det. Om og om igen! Desværre gik mit kamera i stykker 2 sekunder inden fyrværkeriet startede så jeg nåede kun at forevige det smukke fyrværkeri med min telefon. Og jeg må sige at jeg savner det en smule når jeg kigger på billederne, jeg kan stadig mærke den dejlige stemning fra stranden den aften!
Emma

The first of august it was Italy's national day and there were a huge fireworkshow at the beach that night. I have never seen something more beautiful than that, and i kept thinking "now it can't be more beautiful than this" but it just got more and more beautiful! I miss it so much when i'm looking through my pictures!

2 kommentarer:

  1. Det må have været fantastisk at opleve, var det ikke? :o)

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det helt klart! Det er noget jeg må opleve igen! :-)

      Slet