søndag den 18. august 2013

en ny start


Et nyt kapitel er startet. I tirsdags stod jeg forventningsfuld og kiggede på mine nye klasse kammerater som jeg følges med de næste 3 år på vores tid gennem handelsskolen. Jeg glæder mig til at lære dem alle sammen meget bedre at kende, og jeg glæder mig ligeså meget til alle de oplevelser vi skal dele. Jeg skal dog lige vende mig til at være i skole igen, det virker jo som om det var flere måneder siden! Men jeg er rigtig glad for det, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at handelsskolen var det rette for mig!
Håber også at i alle sammen har haft en dejlig skolestart!
Emma

English transaltion: A new chapter in my life has now started! I started at IBC - international business college in Aabenraa. I can't wait to get to know all of my classmates! I know it's gonna be 3 awesome years and i'm so happy that i chose IBC!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar