fredag den 9. august 2013

Jeg savner....


Jeg savner Italien. Jeg savner at stå tidligt op og sidde nede på stranden mens solen står op. Jeg savner at nyde varmen. Jeg savner is, god mad og hygge. Ja, jeg savner Italien!

Billedet her er taget den første morgen hvor jeg havde taget mig sammen til at stå op klokken 5!!! for at se solopgangen ved stranden. Og tro mig det var det hele værd! At se solopgangen er noget af de smukkeste jeg har set, så smukt!

I går var jeg sammen med min veninde Sara hvor vi forsøgte at lave en lækker æblekage.... En smule mislykket, men alligevel ikke. Og i dag skal jeg være sammen med min dejlige veninde Rose. Fordelen ved at jeg er flyttet langt væk fra min gamle veninder, er at jeg sætter meget mere pris på at være sammen med dem nu. Og jeg når at mærke at jeg virkelig savner dem! Det er så skønt at have nogle fantastiske veninder i min hverdag i Aabenraa, men det er også så fantastisk at have nogle skønne veninder at komme hjem til! :-)

Ha' en god dag! - E

English translation: I miss Italy, the warm. The early days watching the sun goes up. I miss the good ice and food. I miss it all!

This picture is taken at the beach at 6am when i went to the beach to watch the sun go up. It was so beautiful and speciel!

Yesterday i hang out with my friend Sara and today i'm meeting up with Rose. The good thing about moving far away from my old friends is that i'm looking so much more forward to see them than i did before. I love that i have the most fantastic friends in my living in Aabenraa and i love that i have many lovely friends to come home to in Odense! :-)

Have a nice day!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar