mandag den 4. november 2013

Hej piger. Beklager der er gået lidt tid siden jeg sidst har blogget, men har haft en masse ting kørerne. Jeg har helt glemt at vise jer denne nederdel. Det er en nederdel som jeg er rigtig glad for, mest fordi jeg selv har syet den! For noget tid siden var jeg nede og købe noget stof til en top, og fik idéen at sy en nederdel også. Jeg brugte min bordeaux farvede nederdel fra HM som skabelon, så den minder om den. Jeg er virkelig glad for den, og elsker tanken om at gå rundt i noget jeg selv har lavet. Og så kostede den kun 54 kroner at lave, så det er jo under halvpris på den fra HM til 129!
Nu vil jeg smutte i skole - kan i ha' en god dag piger!

Hey girls. I'm sorry i haven't blogged in a long time. I almost forgot to show you this skirt that i made. I love it so much, and i think it's great to wear something that i made on my own!
I'm off to school - have a great day girls!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar