lørdag den 7. marts 2015

FORKÆLELSE TIL MOBILEN


Godmorgen! Weekenden er godt i gang, og jeg håber i nyder den fuldt ud. Jeg var i byen igår med nogle venner, så jeg skal bare nyde dagen i sengen med netflix :)

Normalt ser jeg netflix på mit tv via min chromecast. Men forleden dag modtog jeg en fin pakke fra onkelbillig.dk, med en smart holder til mobilen. Så den skal da bruges i stedet! Den sættes bag på mobilen, og på den måde kan man stille mobilen perfekt til at se film på den. Jeg har også brugt den når jeg har hørt spotify på mobilen. Den er altså super smart.

Jeg kan dertil sige, at jeg er stor tilhænger af Apple og deres produkter. Jeg er super glad for både min Mac og iPhone. Der er dog en ting jeg er lidt utilfreds med. Nemlig deres ledninger, de knækker altid og det er så træls. Jeg blev derfor rigtig glad da onkelbillig.dk tilbød mit en ny ledning til min iPhone. Den nye ledning virker mere robust, så jeg håber at jeg er kommet problemet til livs!

I det hele taget kan jeg klart anbefale webshoppen. Der er super god service, og hurtig levering. Dertil har de rigtig mange forskellige produkter til både iPhones, iPads og iPods til billige priser. De forhandler bl.a. covers, powerbanks, panserglas og mobillinser. Og selvfølgelig ledninger til opladere. Helt klart et besøg værd! I kan finde webshoppen lige her. Forsat god weekend piger!

Indlægget er sponsoret af www.onkelbillig.dk men indeholder 100% min egen mening. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar