mandag den 2. juni 2014

En perfekt basic blonde top

Hej piger. Er der mon mange af jer der har læseferie nu? Hvis i har, håber jeg at i nyder den. Og hvis ikke, håber jeg i nyder at sommerferien er lige rundt om hjørnet. Jeg har først næste årsprøve d. 10, så jeg har derfor over en hel uges ferie. Indtil videre har jeg brugt min læseferie på, selvfølgelig, at læse op til nogle af mine overstående årsprøver. Derudover har jeg læst op på teori samt bestået min teoriprøve – et skridt tættere på kørekortet!!!
Selvfølgelig nyder jeg også det lækre vejr vi har her for tiden. Lad os håbe det bliver ved! Netop fordi det er så godt vejr har jeg været ude og købe denne, efter min mening, fine basic blonde top. Jeg synes den er rigtig lækker til de varme sommerdage, da den er rigtig lækker i materialet. Derudover er jeg vild med blonde detaljerne rundt i kanterne, og de brede blonde stropper. Jeg har allerede brugt den lidt for meget…. Den er i øvrigt fra H&M, og koster kun 69,95 kr. Derudover fås den i flere farver, og jeg skal helt klart have den i lyserøde og hvis også! I kan se den online lige her.

Kram

2 kommentarer:

  1. Utrolig fin og gennemført blog Emma :)
    Hvor er den top bare sød :)

    Line Sørine // www.linesoerine.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind, tusind tak! Det betyder meget, især når det kommer fra dig ;)

      Slet