torsdag den 19. juni 2014

sommer sko fra asos


1//2//3//4//5//6//7//8
Årh tøser. Jeg har lyst til at købe sko, sko, sko og atter sko!!! Kender i ikke det med at man kommer ind i sådan en periode hvor man nærmest bare brænder for at bruge penge? Sådan en er jeg totalt inde i lige nu, men samtidig bruger jeg ingen penge fordi jeg ikke har lyst til at lave dumme fejlkøb. Men bliver nød til snart at bruge nogle penge, og de skal bruges på sko! Jeg mangler sommersko, og jeg har lige pt kun ballerinaer og klip-klappere som måske ikke lige er de bedste og fedeste sko at tilbringe hele sommeren i. 
Som jeg tidligere skrev overvejer jeg at købe et par Brikenstock, og jeg må sige at jeg er næsten sikker på at jeg bliver nød til at gøre det. Problemet er bare at jeg er totalt i tvivl om hvilken model og farve jeg skal vælge. Sort fordi det passer til alt, eller hvid fordi det ser mega eksklusivt ud. Lige nu overvejer jeg mest modellerne Rio og Arizona, men er også lidt hug på Milano. Hvor mange par er det tilladt at købe? :D
Har været i gang med at kigge på asos efter sko, og jeg har her samlet 8 favoritter som jeg drømmer om at klikke hjem. Kan rigtig godt li' nr. 7, og tænker lidt at klikke dem hjem i næste måned. SU'en skal lige ind på kontoen, haha :P
Har i en farvorit? Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar