søndag den 25. oktober 2015

A GREAT ACCESSORY


Alle tasker kan købes ved CarrieAlong.dk

Jeg har før nævnt at jeg har en svaghed for tasker. Det er en ting jeg aldrig føler jeg har nok af, og jeg har stort set altid tasker jeg drømmer om. Det er nu ikke fordi jeg ligefrem mangler tasker, for jeg har faktisk rigtig mange. Men jeg har længe ledt efter nogle mindre tasker, som bl.a. er oplagte til at have med i byen. Dog er jeg en smule kræsen, så det kan godt være en større udfordring at finde en. Jeg kan rigtig godt lide den sorte skuldertaske fra Adax, og er særligt vild med remmen som er en kæde. Jeg kan dog også rigtig godt lide de to skuldertasker / cluthes fra Belsac. Skind detaljerne er med til at skabe en god kontrast ved tasken. Dog ser jeg nogle begrænsninger i forhold til styling, netop på grund af skind detaljerne. 

Alle af de overstående tasker har jeg fundet inde på CarrieAlong.dk. De har super mange fede tasker, jeg har allerede bogmærket flere af dem til min ønskeliste ;) De har mange fede mærker som bl.a. Adax, Belsac og Erbs. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar