mandag den 19. oktober 2015

DO A LITTLE EXTRA FOR YOUR HAIR

Jeg kan på ingen måde sige at jeg er ekspert i hår. Eller at jeg gør alt rigtigt når det har med hår at gøre. Jeg prøver så vidt muligt at passe og pleje mit hår, men indrømmer gerne at jeg ikke gør alt efter bogen. Da jeg udsætter mit hår for meget varme, prøver jeg at bruge nogle produkter som tilføjer noget ekstra til mit hår. Er der nogle produkter jeg er vild med, så er det produkterne fra Raunsborg. De er simpelthen alle så lækre, og man får virkelig kvalitet for pengene. Nogle uger tilbage var jeg til et event på Ravnsborg med Jim Lyngvild. Utrolig hyggeligt, spændende og interessant. Her var der naturligvis mulighed for at købe produkterne, og jeg måtte i den anledning prøve deres balsam. 

Den er simpelthen fantastisk! Intet mindre. Tror aldrig jeg har haft en balsam der var så effektiv og gav så lækkert et resultat. Den dufter tilmed rigtig godt, selvom der ikke er tilsat parfume eller andet. Den koster omkring 129 kroner for 200 ml, hvilket er lidt pricy. Men til gengæld  kræver den ikke særlig meget produkt, for at den virker effektivt - den holder dermed længe. Mit hår bliver ultra lækkert efter hårvasken, og jeg kan næsten ikke lade være med at køre fingrene igennem ;) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar