torsdag den 15. oktober 2015

NÅR SOLEN ENGANG KALDER...



Alle briller kan findes hos Profil Optik
Nr. 1 // Nr. 2 // Nr. 3 // Nr. 4 // Nr. 5 // Nr. 6

Pyha, det er godt nok ved at blive koldt. Jeg er ikke fan af efterårsvejret, og ville ønske at jeg havde tid og penge til en tur mod sydens sol, så jeg kunne flashe bare stænger og smarte solbriller. Jeg elsker at have solbriller på, og jeg synes det er et at de fedeste accessories man kan bære. Et par solbriller kan virkelig tilføje meget kant til et outfit, hvilket jeg synes kan ses i overstående billeder. Er især vild med Olivia Palermos hvide outfit tilsat et par statement solbriller. Når det kommer til solbriller, er jeg fan af kvalitetsbriller fra de dyre designer mærker. Ikke at dyrt altid er lig med bedre kvalitet. Men når det drejer sig om solbriller synes jeg godt man kan se og mærke en forskel. Der bliver tænkt lidt mere på detaljerne hvilket jeg er stor fan af. Det er nemlig oftest de små detaljer jeg kigger på, når jeg vælger solbriller. Selvom vejret langt fra er solbrille-vejr, er der jo ikke noget i vejen med allerede nu at kigge efter solbriller til næste sommer ;) Jeg er helt vild med de 6 overstående modeller. Er dog helt pjattet med nr. 5 fra RayBan - de er helt klart til overvejelse til næste sommer! Alle solbriller er at finde ved Profil Optik til nogle helt fornuftige priser. Hav en god torsdag piger :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar