mandag den 21. januar 2013

A little recommendation // Versace and Dior


Hermed en lille anbefaling til jer søde læsere! Jeg fik i julegave denne parfume som hedder Versace Bright Crystal.. Og jeg elsker den virkelig! Jeg er helt vild med dens søde duft, og den minder mig så meget om foråret. Udover det er jeg helt vildt med flasken og jeg synes den er så fin at den står fremme på mit lille sminke bord. Hvis nogen skulle være interesseret kan den købes HER for 490 kr.
Den anden ting jeg vil anbefale er en mascara fra Dior som hedder New Look. Da jeg i julegave fik et gavekort til Matas var der en prøve mascara med og jeg blev helt vildt glad for den. Jeg synes den er rigtig god til både at give fylde og længde, og så er børsten rigtig fin så øjenvipperne ikke klumper. Hvis nogen af jer skulle være interesseret i den kan den købes HER til 270 eller i det fleste Matas'er. E.

English translation: a little recommendation for you guys! For christmas i got this perfume from Versave called Bright Crystal and i really love it! It's has a really sweet smell and it's remind me of spring. And then i really like to bottle and therefore i got it on my little table by the mirror.
The other thing i would like to recommand is a mascara from Dior called New Look. I think it's really good to give the lashes volume and lash-multiplying. 
I can really recommand both! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar