onsdag den 11. juni 2014

another lace top to add

Hej piger - håber ikke i får for meget af alle mine nye køb her på det seneste! Men kender i ikke det med at man om sommeren finder ud af alt det man mangler i garderoben? Sådan har jeg det i hvert fald, og jeg har så mange fine ting jeg drømmer om at købe. Tror et af mine næste køb bliver et par birkenstocks eller noget lignende.
Men nu til mit nye køb - endnu en ny top fra HM. Denne gang bare med et andet snit, men i kan se at blonderne går igen ved denne top. Jeg er blevet ret vild med blonder, og jeg synes det gør et outfit super feminint at se på! Også denne top ligger i den lave prisklasse, og jeg mener jeg gav 79 kroner for den eller lignende. Man kunne også få den i en grønlig farve, men var bare lidt i tvivl om farven var pæn eller kikset, haha. Til forskel fra den anden blonde top jeg viste sidste uge, synes jeg at denne her er lidt mere pæn. Og med den rigtige styling passer den til en tur i byen her til sommer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar