fredag den 15. august 2014

S E P H O R A

Hej piger. I har måske hørt om Sephora, men hvis ikke kan jeg fortælle at det er USA's svar på Matas blandet med The Body Shop. Første gang jeg stødte på mærket var på min studietur i Polen, og jeg faldt pladask for det. Så jeg tilhørte de tøser der blev totalt exited da de åbnede en butik i Kbh. Efterfølgende er jeg blevet fast bruger af deres (geniale) make-up fjerner. Den er helt i gennem fantastisk, og fjerner alt vandfast make-up uden problemer. På min tur til Venedig fandt jeg en Sephora hvor jeg fandt make-up fjerneren - i en kæmpe flaske, og til en billig pris. Gav under 75 kroner for denne flaske med 200ml. Prøv den og bedøm selv om den er ligeså fantastisk som jeg synes.
Hav en dejlig dag!

(Note: Sephora har desværre ingen dansk onlinestore, der er en amerikansk onlinestore hvis man ønsker at købe online. Hvis man gerne vi besøge en fysisk butik ligger der en i Illum og en i Field's)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar