onsdag den 10. september 2014

når 24 timer bare ikke er godt nok

Hej til alle jer dejlige læsere. Jeg undskylder virkelig mit dårlige blogging, men jeg har nedprioteret bloggen en smule gennem den seneste tid pga. skolen. Kender i det hvor døgnets 24 timer bare ikke er nok? Sådan har jeg det her for tiden. Føler ikke jeg har tid til andet end at skolearbejde, og jeg er virkelig ved at køre træt i det. Jeg kan i hvert fald godt nikke genkendende til det når folk siger 2g er det hårdeste år, for hold da op hvor er det bare hårdt! Idag har jeg, surprice, brugt på at lave lektier hvilket jeg har brugt hver dag på den seneste uge. I dag er jeg endelig nået til en ende på lektierne, men nu venter der to aflevering som skal afleveres inden søndag. Kunne virkelig godt bruge nogle flere timer (bare et par stykker!)

Men jeg ville lige tjekke ind og fortælle at jeg er i live (lidt endnu i hvert fald), og at jeg virkelig prøver at finde tid til bloggen. Min kjole/bluse ting er forresten "ny", og den er fra Vero Moda. Er helt vild med dip dye effekten! Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar