onsdag den 28. januar 2015

5 HURTIGE FACTS

Hej tøser. Er totalt inspirationsløs, hvilket er skylden bag den manglende blogging. For at bloggen ikke skulle stå helt stille, tænkte jeg at jeg ville smide fem randomme facts omkring mig. På den måde lærer i mig bedre at kende, og måske finder i det underholdende ;)

1 // Jeg vil til hver en tid hellere se en serie end en film, kan godt lide at "lære" personerne at kende. Og jeg er ikke så meget til "rigtig" tv samt reality. 2 // Jeg spiser kun grønne bananer. Kan ikke lide når de smager for meget af banan. Dog ikke helt grøn, men tættere på grøn end gul. 3 // Hvis jeg drikker vand, drikker jeg aldrig ud af glasset før jeg er helt færdig. Totalt OCD agtigt, I know! 4 // Jeg kan ikke fordrage dyr, synes det er så trælse. Mine veninder synes jeg er hjerteløs, men jeg gider dem simpelthen bare ikke :P 5 // Jeg elsker at lave mad og bage. Og helst gerne ting, jeg ikke har prøvet at lave før. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar