onsdag den 6. januar 2016

MY NEW YEAR OUTFIT

LINKS: NEDERDEL // TOP
Min nytårsaften bød som sagt på lækker middag med mine to veninder og hendes forældre. Det var super hyggeligt, og vi havde en fest. Overstående outfit var hvad jeg var hoppet i. Jeg synes ærligt at det var lige tilpas fint uden at blive for meget. Både toppen (som egentlig er en kjole, bare ikke når man er 1.80, haha) og nederdelen er nye - nederdelen er købt bestemt til nytår. Jeg er normalt ikke så meget til nederdele, men jeg er helt pjattet med denne. Den er tilpas fin uden at være for meget, og jeg kan sagtens style den til andre begivenheder end blot nytår, særligt da det kun er forsiden der er perle og paliet belagt. Dertil havde jeg lidt forskellige smykker på, bl.a. mit ur og ring samt mine ruskind støvler. Jeg følte mig så godt tilpas i det, at jeg slet ikke bemærkede at klokken nåede at ringe 9 før jeg lå hjemme i min seng igen ;) Havde i en god nytårsaften?


10 kommentarer:

  1. Virkelig fint outfit og passer perfekt til nytår. Jeg er ret vild med dit ur :)
    - Det lyder som et hyggeligt nytår, godt nytår.

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Louise - er også selv helt vild med mit ur :)

      Slet
  2. Det lyder som om, du havde en skøn aften - dit nytårstøj ser super flot ud!

    Hopeless Wanderer

    SvarSlet
    Svar
    1. Det havde jeg bestemt, håber jeg også du havde!

      Slet
  3. Både nederdelen og uret er super fine!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  4. Sikke et fint nytårsoutfit, nederdelen er bare flot! Det lyder til, du havde en rigtig hyggelig nytårsaften :-)
    - Ønsker dig en skøn weekend!

    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet
  5. Super lækkert outfit :-)
    Hav en lækker lørdag!
    Kram,

    http://nikkilund.dk

    SvarSlet