onsdag den 10. april 2013

Detaljer, nyt og et lille tip

Så er der lige gårsdagens detaljer! Skulle fejre min veninde og for at fejre foråret tog jeg den friske forårs grønne neglelak på. Jeg har altid mindst 1 ring på, men igår blev det lige til 4. Hjerte ringen har jeg faktisk manglet lige siden jeg flyttede, men fandt den i en gammel papirspose... Say what? Så blev overlykkelig og tog den straks på. Det er og bliver min yndlings ring!
Derudover vil jeg i denne anledning også lige vise jer mine nye neglelakker fra Essie. Det er to dejlige forårs farver og jeg har allerede brugt dem begge. Den grønne er den i kan se på første billed. Og så vil jeg lige give jer et lille tip! - Jeg bor jo kun en halv times kørsel væk fra grænsen så der handler vi tit, og de sidste par gange har de haft neglelakker fra Essie til kun 35 kr! Jeg købte sidst de to overstående, og forrige gang købte jeg tre andre. Det er jo vildt billigt når de her hjemme koster over hundrede kroner. De har dog ikke alle farver, men jeg synes de har et godt udvalg. Håber i kan bruge tippet ;-)

Jeg ved ikke hvor mange af jer der også er ramt af lockout, men det er jeg. Og jeg synes det er så træls! Seriøst jeg vil faktisk gerne snart i skole, især fordi vi er så sæt på eksamerne. Får virkelig helt stress!
Nå, men nu smutter jeg allerede igen :-) Nå ja jeg har foresten fået ny header. Synes jeg trængte til noget nyt!
Vi skrives, Emma.

English translation: Details of yesterday is now here! I had a lovely spring color on my nails and a lot of rings! I love my rings so much, and the one with the heart is my favorite!
I also wanna show you my two new nail polish from Essie. These two has such lovely spring colors and i have already used them both a couple of times. 
I have also put on a new header, i thought i needed something new so here it is! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar