fredag den 23. august 2013

inspiration på det laveste

Jeg må undskylde de manglende updates fra min side af, men jeg føler bare slet ikke jeg lige har tid, overskud eller inspiration til det. Og hvordan skal jeg inspirere jer når jeg ikke selv er inspireret?
Jeg er glad for handelsskolen og jeg nyder at være der. Idag har vi idrætdag og senere iaften skal jeg til Tina Dickow i Odense. Jeg glæder mig så meget da jeg er sikker på det nok skal blive fantastisk! Sidste gang jeg så hende live var i idræthallen i Odense, men denne gang er det i den fynske landsby så stemningen og lyden er nok helt anderledes og mere speciel denne gang.
Håber i alle har det godt! - Emma

I'm sorry for my non existing updates! But i don't feel that i have the time or inspiration and how can i inspirer you when i'm not inspiret myself?
I'm happy for my new school, and i love being there. Later today i'm going to Odense for Tina Dickow's concert. I'm sure it's gonna be amazing and much more special than last time i saw her!
Hope y'all are fine! - Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar