tirsdag den 6. august 2013

Jeg er tilbage!


Jeg er nu hjemvendt fra sydens sol og varme, og jeg savner det som bare pokker! Men hold op hvor var det bare 3 fantastiske lækre uger. Vi startede jo som sagt i Tropical Island som ligger lidt uden for Berlin. Det er lidt i stil med Lalandia, bare 1000x større og meget bedre! Jeg nåede også et smut til Berlin. Italien er som altid dejlig og jeg nød varmen, solen og alle vores dage dernede! Mit kamera kort er desværre gået i stykker, så lige pt har jeg ingen ferie billeder at vise frem, men jeg arbejder på sagen og gør alt hvad jeg kan.

Men nu til formålet med dette indlæg: hvad jeg købte på ferien!
Denne tur har ikke været nogen vild shoppe tur og jeg har faktisk ikke fået købt andet end hvad jeg viser på overstående billeder. Men jeg er rigtig glad for begge ting!
Begge ting er købt på et marked i Cavallion til rimelige priser. Tasken fik jeg ned til 20 euro og armbåndet fik jeg ned fra 20 euro til.... wait for it..... 5 euro! Synes det er så sødt og rigtig lækkert til et brunt håndled ;-)

Håber i har nydt jeres ferie. Jeg er ked af den næsten er slut, men glæder mig til at starte på Handelsskole på tirsdag!
xx Emma

English translation: I am now home from my vacation! And i already miss is so much. But i've had a lovely one!

But i really just wanted to show you what i bought in Italy on a market in Cavallion. I got the bag for 20 euro and the bracelet went from 20 euro to..... wait for it..... 5 euro!!! I love it so much!

I hope you have a lovely vacation!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar