mandag den 2. september 2013



taske // t-shirt // sko // cardigan // ur // bukser
Godmorgen piger - idag skal jeg først møde sent, SÅ skønt! Jeg er stadig rigtig glad for handelsskolen. Den her uge bliver super kort da alle vores lærere skal på personale tur, så vi har fri både torsdag og fredag. Håber jeg kan få blogget en smule så :-)
Idag ville jeg ikke have noget imod at tage dette outfit på. Christina fra Passion For Fashion har designet en kollektion hos 2nd Day og jeg er helt vild med denne t-shirt! Bukserne fra Envii skulle være helt vildt lækre, og de måtte altså gerne komme et smut fordi Svejrup, hæhæ. Cardiganen har en virkelig fed farve som lige gør outfittet en smule mere levende.
Håber i får en god mandag! 

God morning girls - i wouldn't mind wearing this outfit today! I love the shirt and i think the cardigan has a cool color! I hope you get a lovely monday!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar