tirsdag den 10. september 2013

want want

Ønsker, ønsker, ønsker mig alt det i kan se her! Ny computer står helt klart højst på ønskelisten da min næsten 6-årige HP snart afgår ved døden. Jeg har længe overvejet om jeg nu skulle melde mig ind i mac klubben, men er altså for nærig til at gi' 4000 mere bare for at få et æble bag på skærmen. Så jeg har udset mig en Lenovo som minder ufattelig meget om mac'ens design, men til 4000 mindre! win win siger jeg bare. Derudover er jeg ligesom så mange andre helt forelsket i parfumerne fra CLEAN, de dufter simpelthen så fantastisk at jeg ikke ville have noget imod hvis de kom hjem til mig! Lækre neglelakker fra Essie i efterårs-venlige farver. Verdens bedste mascara fra Max Factor - den er altså bare den bedste! Lækker læder taske fra River Island, har længe stået på min ønskeliste, men er bare i tvivl om den er for lille til skolebrug.... Hmmm, men altså. Kan man få for mange tasker? Der går nok ikke lang tid før den bor i Svejrup..... hihi. Vinter jakke. Behøver jeg sige mere end at vi bor i Danmark, vinter sæsonen er jo lige rundt om hjørnet! Og til sidst den super skønne iPad. Uha den vil jeg så gerne eje, dog helst i hvid! Super smart og praktisk, man kan jo lige smide den ned i tasken og med på farten. Den er altså smart, og den skal helt sikkert også hjem og bo hos mig en dag :-)

I'm wishing for all these things to come and live with me in Svejrup! A new computer, iPad and the River Island bag is what stands highest on my wish list right now!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar