mandag den 24. februar 2014


Emnet der har fyldt mandagens mode snak - Leighton Meester for Nelly. Vi kender hende bedst som Blair Waldorf i Gossip Girl, men hun er så meget mere end det. Hun er et stilikon for mange verden over, og så er hun efter min mening utrolig smuk!
I anledningen af Nelly's 10 års fødselsdag har Leighton valgt hendes yndlings items fra Nelly's sortiment. Og hold nu op hvor har hun gjort det godt! Mine favoritter er kjolen på det første billede, elsker simpelthen mønsteret og draperingerne. Og så trøjen samt nederdelen som giver det lækreste sæt! Men jeg er virkelig også vild med mange af de andre ting - og de måtte hellere end gerne komme hjem til mig og bo. Desværre er nogle af tingene efter min mening en smule pricy, men altså - mode kan jo ikke altid være på budget vel? ;)
I kan tjekke hele lookbook'en samt kollektionen lige her.

// the topic that was everywhere in the talk of fashion yesterday - Leighton Meester for Nelly. We all know her best as Blair Waldorf from Gossip Girl but she is so much more than that. She's a icon for many girls worldwide and she's after my opinion so beautiful!
Because it's Nelly's 10 year anniversary Leighton has picked her favorites from their shop. And she has done it well. My favorites from the collection is the dress on the first photo, I love the print and drapes! Beside that I am totally in love with the sweater and the skirt - they make the hottest set on earth!
You can find the lookbook plus the collection right here

Ingen kommentarer:

Send en kommentar