fredag den 21. februar 2014

Som jeg tidligere har nævnt kan man få essie's neglelakker til 35 kroner pr. stk. eller 3 for 100 kroner i Fleggaard. Det er selvfølgelig ikke alle farver de har, men de har typisk nogle rigtig fine farver. Og jeg ender næsten altid i et dilemma om hvilke farver jeg skal vælge - eller også kommer jeg hjem med lidt for mange. Ups...
Sidste gang jeg var i Fleggaard fandt jeg, efter en smulen graven, disse tre virkelig fine farver - alle i en lyserød nuance. Og to af dem med fin perlemor. Den lyse af dem hedder 'vanity fairest', den i stærk pink hedder 'fiesta' og den i rosa hedder 'virgin orchid'. Jeg har prøvet den i rosa og den er utrolig fin, og dækker rigtig godt med kun et lag, den pinke har jeg på neglene på billederne ovenover, og den sarte lyserøde er også fin, men kræver et par lag før den dækker pænt. 'Fiesta' skal nok blive et hit hen over sommeren!
Elsker, elsker, elsker essie's neglelakker - og så giver det helt klart plus point at deres flasker er så fine og enkle at de blot pynter at have stående fremme!
Er du også vild med essie's neglelakker, eller er der nogle andre du hælder mere til? :) - E

// as I have told earlier, you can get essie's nailpolish cheep in Fleegaard. And I have just bought 3 new - all in a different type of pink. The light one is called 'vanity fairest', the really pink one is called 'fiesta' and i can't wait to wear it in the summer (!!!) and the rosa is called 'virgin orchid'. I have tried them all and they're all really pretty on, I actually have the pink one on my nails on these photos :)
I love essie's nailpolish - what about you? Do you love them too or do you like another brand better? - E

Ingen kommentarer:

Send en kommentar