mandag den 28. april 2014

en hver kvindes nødvendighed: tasker


Godmorgen piger - så er weekenden desværre ovre, men håber i har nydt den alligevel. Vejret har i hvert fald været super lækkert! Jeg elsker tasker ligesom så mange andre piger, og jeg har virkelig mange (!!) af dem. Ovenover har jeg samlet mine 5 favoritter som jeg bruger allermest.
Min DAY taske er helt klart dem bedste, mest pratiske og brugte taske jeg har. Jeg fik den i julegave af min mormor og morfar, og jeg har brugt den næsten hver dag lige siden. Den nude taske er fra Topshop og jeg købte den for 4 år siden. Jeg er helt vild med farven, og synes den er meget tidsløs i designet.
Den næste taske er fra H&M, og den er rigtig praktisk som håndbagage når man skal på ferie. Jeg havde den med til Paris med dette formål. Pieces laver også rigtig mange fine taske, som oftes også er helt fair i prisen. Den brune læder taske med tilhørerne clutch er derfra, og jeg fik den til under 200 kroner på tilbud. Den er rigtig god til når man skal til stranden, og jeg brugte den også rigtig meget i sommers. Til allersidst har jeg min elskede skulder taske. Jeg købte den da jeg var i Polen i 9. klasse, og jeg kan ikke huske i hvilken butik. Men jeg faldt for dens Chanel lignende look, og jeg har altså skambrugt den ligesiden! ;-)
Selvom jeg har så mange tasker (jeg har så mange at jeg slet ikke har plads til dem alle) tror jeg aldrig jeg kan stoppe med at købe nye. Jeg går dog primært efter tasker i god kvalitet, da jeg hellere vil bruge til flere penge på en taske og så have den i mange år, end at købe en billig én som ikke holder længe.
Ha' en god mandag piger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar