fredag den 19. august 2016

PÅ UDKIG EFTER NYT TIL GARDEROBEN


1 HER // 2 HER // 3 HER // 4 HER // 5 HER // 6 HER // 7 HER // 8 HER // 9 HER // 10 HER // 11 HER // 12 HER

Siden sidst er min sommerferie afsluttet, og jeg er begyndt på job. I mandags startede jeg på mit nye arbejde, og har hele ugen været i oplæring i det tegneprogram der skal bruges. Det har været super spændende og lærerigt, men også hårdt, da den 8 timers lange arbejdsdag, foregår foran en computerskærm. Derfor har jeg ikke lige haft lysten til at sidde med skærmen derhjemme, men heller ikke tiden, da jeg har beholdt mit gamle arbejde, og derfor er sent hjemme de fleste dage. 

Men, nye udfordringer er ofte med til at øge min shoppelyst, og jeg har i den grad snart abstinenser, da jeg ikke rigtig har shoppet de sidste to måneder - det er hårdt at stoppe med at få SU ;-) Som altid føler jeg aldrig at min garderobe er 100% komplet, og jeg er især på udkig efter items som både kan bruges til arbejde og fornøjelse. Ovenfor har jeg samlet en masse lækre items, som jeg bestemt ikke ville have noget imod at eje. Er især vild med den lækre shopper fra Esprit samt de fine støvletter også derfra. I det hele taget er der super mange fine items at finde hos Esprit - jeg er også ret vild med denne skjorte kjole! Rullekraven fra Ganni er jeg helt vild med, og jeg tænker at den skal klikkes hjem snarest. Den ville desuden være super fin at style med bukserne med vidde samt de hvide sneakers, for at få en fint, men nedtonet look. Har i en favorit fra collagen?

4 kommentarer:

  1. Lækre sager du har fundet :) Er vild med blusen nr. 1 og skoene nr. 12 :)

    SvarSlet
  2. Louise Kirkegaard23. august 2016 kl. 07.48

    Den hvide skjorte er rart, og jeans er også godt.

    http://www.fairyin.dk/gallakjoler

    SvarSlet