søndag den 28. juni 2015

DRØMMER OM AT REJSE TIL...


Hej piger. Jeg tror næppe at jeg er den eneste der drømmer om at rejse ud i verden. Det at opleve nye kulturer er noget jeg virkelig finder tiltrækkende. Der er mange steder jeg drømmer om at besøge, og jeg tror næsten det er lettere at spørge om hvor i verden jeg IKKE har lyst til at rejse hen. Når jeg er færdig med handelsskolen, er jeg lidt usikker på hvad jeg gerne vil. Men en ting jeg seriøst overvejer er at rejse ud i verden. Jeg kunne godt finde på at rejse væk i nogle måneder, hvor jeg heri rejser rundt i f.eks. USA, Sydamerika og Australien. Australien er helt klart et land jeg bliver nød til at besøge en dag. Lige siden jeg havde om det tilbage i folkeskolen, har jeg gerne ville opleve landet. Ikke nok med at landet har en fantastisk historie, så har de også vildt flot natur og spændende seværdigheder. Ovenover har jeg samlet nogle af de ting jeg forbinder Australien med. Samtidig er det også nogle af de ting jeg helt klart skulle se, hvis jeg besøgte landet. Særligt forbinder jeg Australien med smukke hvide strande med klart blåt vand, som f.eks. dem i Gold Coast. Ville helt klart ikke have noget imod at nyde solens stråler på sådan en strand ;) Desværre er det ikke helt billigt at rejse til Australien, og der skal ordnes en masse praktiske ting såsom at skaffe sig visum. Derfor må sådan en tur desværre vente lidt for mit vedkomne, og jeg må nøjes med at misunde mine klassekammerater på global studies som næste år skal 7 uger til Australien. Det kunne være interessant at høre hvad i forbinder Australien med? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar